dinsdag 29 mei 2012

ONS MEME is een Dulle!

Merme wil jij in karaat staan met mij?
Tgoh , alé ja zeker evatje!

Een rustige nacht ging voorbij , voor  mij althans!
Voor meme werd het een onrustige nacht!

 om 7h30 's morgens: tring tring
'Hallo'
'Evatje , t is hier meme. K ga het toch niet doen . Heb geen oog dicht gedaan ! '

Lap en ik had natuurlijk al een mailtje gestuurd dat het goed was!
Wat kon ik nu doen , terugkrabbelen ?
Neen, de volledige Familie inschakelen

'Alé Moe da ga tof zijn !'
'Alé memeke nie veel mensen gaan da lezen hoor :)'
'Eva gaat da leuk vinden !'
'Dat intervieuw is in een boekske é, niet op TV!'
'Het zal voorbij zijn nog voor dat je het weet!'

Een week later en ons memeke zei uiteindelijk :
'Alé t is goed!'

Ze gaf nie rap toe, het is dan ook een dulle!
Maar de allerliefste meme dat je maar kan wensen !

Ons memeke en Ik

1 opmerking: