woensdag 30 mei 2012

Wat een jaar !



Een jaar geleden zag de winkel (Pand Diependaele) er zo uit! 
We hebben ons in het verlof gesmeten , en er een prachtige DROGE locatie van gemaakt !
(voor mensen die de winkel nog niet kennen , we bestaan dit jaar 19 jaar en verhuisden op 4 november 2011! Weg van de vorige oude en versleten locatie. Waar het het op heel veel plaatsen binnen regende)
Met hulp van heel wat familie en vrienden ! We zijn jullie eeuwig dankbaar!
Zonder jullie was het niet gelukt!

Op de foto Ons Janne die het zalig vond om in een leeg gebouw te fietsen!

Na maanden werken ! 
en heel veel veranderingen !  Mijn klein zusje kwam ook bij ons( Mama Annelies, ik (eva), Karoline en Chris) werken!
Is dit de winkel geworden :
(de kleuren veranderen ieder seizoen, voor ieder wat wils)


kleurrijke accenten, groot aanbod kunstbloemen, servies, tafellinnen, Badhanddoeken badartikelen, leuke kadootjes, planten, tuinpotten , potten(groot en klein...,
Zowel voor modern als klassieke interieurs




 Groot aanbod stoffen: Van Decoratiestoffen (voor gordijnen, tafellinnen, stores, kussens,... ook maatwerk mogelijk in ons atelier) tot Kledingstoffen
Ook de dulle naaigrieten vinden hier hun onderkomen !







De snijtafel!

De kassa! 



3 opmerkingen:

  1. Ik moet zeker eens passeren. Ziet er allemaal zo mooi uit.
    Tot ziens dus,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai hoe schoon is dat gedaan!!! Ik noteer jullie op mijn uitstapverlanglijstje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen