woensdag 18 juli 2012

Alain de postbode!

vertel
Eva Vertel !

Het LEEG boek dat ik kreeg -ondertussen 8 jaar geleden- had een alles betekenende openingszin.

Veel werd er in verteld
heel veel. Ik laat jullie meegenieten van enkele verhalen!

Alain!

Alain was een fenomeen uit 'den joker'! één van de vele fenomenen!
Een postbode die aan het eind van zijn dag nog weinig nuchter was!
Dronken lacht , brabbelt en brult hij het vocht van tussen zijn tanden. Zijn kin afwaarts.
Hij heeft een lach die je steeds zal blijven , een maal deze te aanhoren.

Hoe later , hoe zatter.
Hoe zatter , hoe onverstaanbaarder.

Nooit hoorde ik hem duidelijk spreken, nooit zag ik hem nuchter...

MORSECODE
MORSEN MET HANDEN
TANDEN VOL VOCHT

SPROEIEND DOOR DE TANDEN
BIJ DE LACH
BIJ DE STOP

BRULLEND
MET ONVERSTAANBAAR
GEHOOR

JA, DAT ZEG IK OOK!

(23 nov 2004)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten